Zmieńcie, i to szybko. Może tego gością od stadniny, podobno szuka dobrej posady. Misiewiczów ci u nas dostatek.
|
|
Normy hałasu przekroczone są na większości lubelskich ulic - niesamowita ilość samochodów ciężarowych, nocne dostawy do marketów, budowanie biedronek, czy lidlów niemal pod oknami bloków, samoloty zniżające się do lądowania, wyjące co chwila pociągi i notoryczne wycinanie drzew, albo ich usychanie, łamanie na skutek niedbalstwa. Druga sprawa to wymiana okien może i pomoże przez okres jesienno-zimowy, a co potem? Może wg pana Żuka wszyscy powinni w mieszkaniach zamontować klimatyzację, aby nie otwierać okien?
|
|
a czy teraz normy hałasu sa przekroczone czy nie? jeżeli tak to zamknąć aleje Racławickie:) to po nowym asfalcie będą jezdzily glosniejsze auta czy o co chodzi , czyli jest problem z hałasem nie ma prac, chodzi o to żeby było równo a nie o hałas który i tak jest teraz przed remontem , ok jeśli była by to nowa ulica przez miasto a nie już istniejaca ,o co chodzi??
|
|
Trzecia możliwość to zrobić z raclawickich deptak i problem z głowy...!
|
|
Tu ma być przebudowa a nie remont. Dlatego potrzebna jest opinia RDOŚ.
|
|
Przecież to chodzi o zupełnie co s innego. Ktoś zabiega o pieniądze proponując remont nawierzchni. Więc szuka się uzasadnienia. No i wykorzystano normę hałasu. Również nikt nie zgodzi się by reprezentacyjna ulica została ogrodzona płotem. Na to na pewno nie zgodził by się konserwator zabytków. Dla mnie sprawa oczyuwista.
|
|
Z tego co pamiętam to mieli zabrać jeden pas ruchu na bus pas + ścieżkę rowerową . Zostaje jeden pas po którym będą poruszać sie samochody a właściwie toczyć się lub stać w korku . Także hałas raczej odpada co najwyżej zanieczyszczenie powietrza wzrośnie . Także skłaniam sie ku temu , że jak ktoś tutaj pisał chodzi o to żeby przytulić kaskę za nawierzchnię , która nie będzie potrzebna .
|
|
Ciekawy jestem w jaki sposób udało się zrobić remont Narutowicza, domy stoją tam praktycznie przy ulicy, a Racławickie są alejami, mają jeszcze pas zieleni przy ulicy więc hałas powinien być o wiele mniejszy.
|
|
Najlepiej to usunąć część pasa zieleni, na to miejsce zrobić dodatkowe pasy może wtedy dałoby się tamtędy przejechać...
|
|
a ta droga w tym momencie spełnia normy? jesli tak, to chyba wyremontowana tymbardziej powinna. jesli nie, to oprocz braku zgody na remont, powinna byc jeszcze decyzja o zamknięciu obecnej. ...bo wychodzi na to że lepiej zostawic stara droge niz ją remontować, przez jakies absurdalne przepisy
|
|
Postawcie ekrany
|
|
Nic nie remontujmy to "na pewno" hałas będzie mniejszy i normy, których tak przestrzega RDOŚ będą spełnione. Chore prawo i normy.
|
|
Ekrany akustyczne z wikliny. Bardzo estetyczne rozwiązanie. Na to bluszcz, wymiata, cisza, spokój, ptaszki,
|
|
Tylko furmanki powinny być dopuszczone do ruchu w mieście :)))))
|
|
Jak zrobią remont to będę tamtędy jeździć moim passssatem tdi z dziurawym tłumikiem na pełnym gazie - zobaczymy jak będzie z normą hałasu ?
|
|
Proponuję zrobić deptak.
|
|
jakie silniki chyba że tam jeżdżą ruskie tiry bo jam auto z 2014 roku i sam go nie słyszę a to disel
|
|
zamiast drogi zrobić deptak......
|
|
nie budować wcale wtedy normy bedą spelnione i kasy troche zostanie
|
|
Jak dobrze rozumiem, to teraz normy natężenia hałasu nie są przekraczane, bo samochody odbijając się od nierównej nawierzchni połowę czasu przemieszczają się w powietrzu, a po remoncie, jadąc po równej nawierzchni koła będą cały czas w kontakcie z nawierzchnią i dlatego generowany szum będzie większy. Proponuję dopuścić tylko furmanki do ruchu na Alejach, powierzchnia styczna kół od furmanek jest mniejsza, więc i hałas będzie mniejszy. No, koń czasami p..., ale to dla poszukiwaczy ciszy w mieście będzie jak powrót do dzieciństwa.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|